ISBN:9786067483086
Descarcă cartea:

Cărți înrudite cu cartea Critica ratiunii pure

• Descarcă Principele [Cartea: pdf, epub, mobi]: Filosofie
  • Descarcă Dincolo de bine si de rau [Cartea: pdf, epub, mobi]: Filosofie
  • Descarcă Principele de Niccolo Machiavelli: [Cartea: pdf, epub, mobi]

„Dacă consider întreaga cunoaştere a raţiunii pure şi speculative în totalitate ca pe un edificiu, a cărui idee cel puţin o avem în noi, atunci eu pot spune: în Teoria transcendentală a elementelor am evaluat materialele de construcţie şi am determinat, pentru ce fel de edificiu, pentru ce înălţime şi soliditate ajunge el. Desigur s-a întâmplat, că, deşi aveam în vedere un turn, care trebuia să ajungă până la cer, provizia de materiale a ajuns totuşi numai pentru o casă de locuit care, pentru preocupările noastre în planul experienţei era destul de spaţioasă şi suficient de înaltă, spre a o cuprinde dintr-o privire; însă acea întreprindere temerară trebuia să eşueze din lipsa materialelor, chiar fără să mai punem la socoteală şi confuzia de limbaj, care trebuia inevitabil să îi dezbine pe muncitori asupra planului şi să îi răspândească în toată lumea, pentru ca fiecare, să construiască în particular, după planul său deosebit. Acum noi nu avem de-a face atât cu materialele, cât mai degrabă cu planul şi, avertizaţi fiind, să nu ne hazardăm orbeşte într-un proiect după plac, care probabil ar putea depăşi facultăţile noastre în întregime, totuşi deopotrivă neputând renunţa pe deplin la construirea unei locuinţe solide, să facem devizul pentru o clădire în raport cu provizia, care ne este dată şi care este potrivită totodată trebuinţei noastre”.

Critica ratiunii pure de Immanuel Kant descarcă cartea. Critica rațiunii pure reprezintă una dintre cărțile cu cel mai mare impact asupra gândirii europene. Apărută în 1781, influența ei are o durată de mai bine de două secole, această carte constituind un moment de cotitură în istoria filosofiei europene, prin ceea ce dărâmă, dar mai ales prin ceea ce construiește. Descriere. „Critica ratiunii pure”, tradusa de Nicolae Bagdasar si Elena Moisuc în 1969, a ajuns la cea de-a treia editie. Cu acest prilej, profesorul dr. Ilie Pârvu, de la Facultatea de Filosofie a Universitatii din Bucuresti a îngrijit noua operatie de editare, fiind astfel corectate unele erori de tipar si unele inconsecvente terminologice. mentariu (introductiv) laropriap lui carte și aceasta este de fapt cercetarea din Prole-gomene – expresia unui efort de obiectivare prin care Kant se disociază de sine și își reformulează (simplificat și din exterior) rezultatele cercetării extrem de complicate din Critica rațiunii pure. Critica ratiunii pure, de Immanuel Kant, aparuta la editura Ştiinţifică şi Enciclopedică, din domeniul Filosofie, 342 pagini. Lucrare esentiala a filosofiei tuturor timpurilor, si probabil cea mai buna editie din cele trei aparute in limba romana, Critica ratiunii pure, de Immanuel Kant, apare in traducerea de exceptie a lui N. Bagdasar si Elena Moisiuc, la Editura Stiintifica in 1969. Immanuel Kant – Critica ratiunii pure. ISBN: 9786067480405. Categorii: Filosofie / Logica, Carti. Pentru că apariția Criticii rațiunii pure a condus la numeroase polemici și atacuri, la numai câțiva ani de la publicare Kant și-a reeditat opera, modificând sau schimbând cu totul anumite pasaje sau capitole pentru a-și face mai clar punctul de vedere contemporanilor săi. Critica Ratiunii Pure – Kant – FORMAT PDF. Cartea Critica Ratiunii Pure – Kant a fost scrisă de Immanuel Kant și a apărut în anul 2015 la editura PAIDEIA. Cartea are 164 de pagini și se încadrează în categoria Categoria: Filosofie Universala. Critica ratiunii pure. Critica rațiunii pure este una din lucrarile cele mai importante ale lui Immanuel Kant, care cuprinde intreg spectrul filozofiei sale, opera sa capitala, in care cerceteaza bazele procesului de cunoastere. Kant sustine ca notiunile de timp, spatiu si cauzalitate, care fundamenteaza legile ce guverneaza relatiile Constiinta si schimbare in critica ratiunii pure. O perspectiva arhitectonica asupra kantianismului. Editura Humanitas. Ciomos, Virgil, Constiinta si schimbare in critica ratiunii pure. Critica ratiunii pure reprezinta una dintre cartile cu cel mai mare impact asupra istoriei gandirii europene.Aparuta in 1781, influenta ei are o durata de mai bine de doua secole, aceasta carte constituind un moment de cotitura in istoria filosofiei europene, prin ceea ce darama, dar mai ales prin ceea ce construieste. Critica ratiunii pure de Immanuel Kant descarcă cartea pdf, epub, mobi. Critica rațiunii pure reprezintă una dintre cărțile cu cel mai mare impact asupra istoriei gândirii europene. „Critica rațiunii pure”, publicată de Immanuel Kant în 1781, când avea 57 de ani, este o carte intimidantă. Multe pagini (circa 600), un jargon impenetrabil, un text întortocheat și dificil, și asta și din vina autorului, care a scris-o cumva în grabă (după care a revenit cu ediția a doua). Critica ratiunii practice IN STOC Pret: 35,00 Lei. Cea mai cunoscută lucrare semnată de gânditorul german Immanuel Kant, „Critica rațiunii pure” avea să apară pentru întâia oară în anul 1781 și să devină rapid cea mai căutată carte de acest gen. Având o valoare inestimabilă, lucrarea se bazează pe cercetările personale → Clic pe tag-ul „ critica-ratiunii-pure ” de sub articol pentru a vedea toate articole publicate din carte până în prezent. Articolul are la bază ediția Criticii rațiunii pure publicate de Editura Paideia în 2019 în traducerea doamnei Rodica Croitoru. Acum cartea Immanuel Kant – Critica ratiunii pure poate fi a ta! Comanda online cartile preferate, din confortul casei tale. Carte in limba: romana Stare: buna Critica ratiunii pure. Fotografiile cartilor prezentate in acest catalog online au caracter informativ si pot exista diferente intre aceastea si cartile respective. Informatiile despre cartea „Critica ratiunii pure – Immanuel Jant” sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

Carte conexă:   Descarcă Tao Te Ching [Cartea: pdf, epub, mobi]